sol

Äntligen är solen här! Kanonväder idag!

Tänkte cykla ner till stan & handla, men upptäckte att det var punka & ngn hade gömt cykelpumpen! SÅ blev bilen ner iaf tyvärr, men sen en skön promenad runt åkrarna & stugområdet här i byn! Härligt =)
Fixade sallad till lunch (nyttiga livet har börjat än en gång...), njöt av en kopp kaffe i solen & därefter lite disk & småplock.
Känner mig piggare idag, var riktigt vissen igår men det gick över sanbbt som tur var!
Dags för inskolning av lite nytt folk på jobbet också snart. Det behövs verkligen!
Hoppas schemat blir som jag vill & att det löser sig till det bästa för samtliga! Jobbar ju hellre långa dagar & är ledig mkt än halvdagar jämt. Men men, lite tid har jag ju på mig att knåpa ihop ett schema.

Ikväll bär det av till kusinen för träff. Är inte så jättesugen på att åka men men, måste väl för familefridens skull ;)

I helgen blir det jävligt lugnt, hoppas på sol så vi kan vara ute & greja lite. Har massa idéer som ska planeras färdigt!
D berättade igår att han & några av killarna på jobbet byggde en grej till mig!!! Spännande! =) Jag har gissat på allt men har ingen susning om vad det kan vara! Blir kul att se vad det är för ngt =) Men får vänta ett par dagar till tyvärr ;)


Har jagat sotaren igen, de ska komma imorgon på dan men jag jobbar ju & daniel är i västerås hela dagen, så de får allt komma en annan dag. Sist vart han ju sjuk när vi skulle ändra tiden. De får allt komma på morgonen eller efm när man är hemma.


Nu är det ett varv med dammsugaren som gäller!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0