piller?

Jaha, efter en timmes besök hos vikarierande läkaren så fick jag åka hem med ett recept på sömntabletter. Eh.... ja kanske inte riktigt vad jag hade förväntat mig men... Får väl ge det ngn vecka eller två iaf, kanske kan släppa den mesta stressen om sömnen fixar till sig. Dock så är jag inte så förtjust i piller över huvudtaget men man får väl försöka.
Åkte förbi A efteråt på en kopp kaffe & lite skvaller. Fastnade där i ett par timmar , skönt att inte stressa!

Hem och skicka iväg en beställning på lite nytt till hemsidan! Fick mail på att min best från den andra leverantören var skickad idag! Hallellulja! Det var ju bara över 1 månad sen jag beställde....

Hoppas den här går fortare, Bangkok denna gången, spännande! =)

Lön på onsdag! SKa stanna kvar i kalmar & shoppa lite då. Köpa present till Faster, Morfar, J , V & pappa.  Många födelsedagar på G nu!

Jobbar långt pass imorgon, hoppas det går vägen nu. Ska försöka att inte motarbeta mig själv ;)


Nu är det faktiskt soffan! Ska, med gott samvete, lägga mig under en filt & se på en film innan middagsdags!




Kommentarer
Postat av: J.

Hallå där.. jag tycker det osar bränt gummi här- 250 knyck rakt in i väggen!! Du måste vara rädd om dig, vännen! Och man lyckas inte smita igenom dörren gång på gång- till slut missar man och då finns det bara den där förbaskade väggen kvar!!

Så lova mig nu att du tar det lite piano, pular lite i trädgården, sorterar pärlor och framför allt varvar ner ordentligt!! Massa kramar till dig!!!

2009-03-23 @ 19:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0