middag

Har precis kommit hem från svärfar. Trevlig & god middag som vanligt! =) Tackar för det!
Skönt att sätta sig vid dukat bord ibland!

Har 2 dagar kvar, sen har jag avklarat min 84h-vecka för den här gången! Halvtidare...
Onsdag är det visst träff hos kusinen. Spännande.....

Inflyttningsfest på lördag! Kul! =)  Hoppas på fint väder så vi kan cykla. Ska försöka få med D på bio på fredag om energi finns. Vill verkligen se "män som hatar kvinnor" har ju läst böckerna 2 ggr nu så *S*

Promenad hanns inte med idag, nu är det för mörkt & kallt. jobbar 8-22 resterande veckan så blir svårt att hinna med ngt då åxo. Är iaf ledig på onsdag så då är promenix inbokad med A!
Alltid ngt....

Hoppas jag får hem mina paket snart med! Att det ksa ta så lång tid från en del leverantörer!?!?! Men men, så är det ibland.
Vore ju kanon att få dem till helgen =) Inte för att det skulle vara så att vi inte har ngt att göra då, men iaf =)

Honey har klippt buskar & träd medans jag slavade på jobbet. Skönt att det är gjort =)
Ska åka in till Kalmar ngn dag snart & kika på dammar åxo. Har bestämt mig nu hur & vart den ska vara. Nu ryker svart vinbärsbuskarna!
Tror det blir himla fint när allt väl är klart ! Har hittat en liten & fin fontän också *S*
Vattenfall, fina vattenväxter, liljor osv *vill nu*

Stora projekt på G! Både hemma & på jobbet!


nu är det soffan

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0