micrad korv

ok, har nog lite mkt i huvudet nu. Hittade nämligen påläggskorven i micron igår kväll. Vad fan gjorde den där??? Å det såg faktiskt ut som den hade blivit micrad åxo. Hmm......


Tacos & soffmys blev det. Brukar alltid kika på musikprogrammet på kanal1. Så ska det låta, med Peter Settman. Brukar vara hysteriskt kul ibland! Och BRA! Men var fan hade de hittad de som var med igårkväll??? Lät ju för jäkligt! Den som sjöng bäst var ju pianisten.
Skamligt så dåligt! Nä, då Markoolio & när C.Malmberg var med - superbra! Det är ju så det ska vara! Inte några falskröstade som springer runt & tror att de kan sjunga.
Stängde av efter en stund & kikade på film istället. Mycket bättre =)

Somande sent i natt med. Provade faktiskt att ta en tabl när jag hade vridit & vänt på mig i 3 h. Men fy vad obehagligt! Hjärtat rusade så jag trodde det skulle hoppa ut från kroppen! Blev yr & allt snurrade. Illamåendet kom som en flodvåg & händerna skakade. Nä fy tusan. Jag håller mig nog till panodil hädanefter ;)


Idag blev det sovmorgon &  långfrukost. Skönt!

D sotar ur kaminen nu & sen ska vi gå ner till stan för lite lördagsshopping!
Vill köpa lite påskblommor men får kanske vänta ngn vecka till ifall det fryser på igen ute.


Trevlig helg!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0