Här ligger jag & duger

Var på utbildning igårkväll. Föreläsare ; Patrik Welander!
Så jäkla bra! Satt paralyserad i flera timmar & lyssnade på denna stora kompetenta man som var helt underbar!
När det var slut kände alla.. ja en slags Lycka. Konstigt kanske, men så var det. Lever fortfarande på den där känslan ;)

Idag kom mitt efterlängtade paket!! =) Blir att fota & lägga upp lite nytt i helgen. Hinner ju inte nu tyvärr =/ Långa arbetsdagar som vanligt.
Å andra sidan, lönen blir ju mer än bra ;)

Ska strax tillbaka till jobbet. Laddar MP3 spelaren just nu & ska ta en promenad ner till stan. Daniel får hämta mig ikväll sen för jag går då inte hem i mörkret kl 22 *s*


Imorgon är det möten igen större delen av dagen. Tar de aldrig slut?
Ja ja, snart helg!

Fredag är det gymmet med Andreas på fm & sen klippning hos vackra Helen på efm =)

På lördag är vi bjudna på middag hos Fredrik & Pi, ser fram emot det! Längesen vi sågs nu! Söndag - middag hos svärfar & måndag gymmet igen.


Nu är det dags att traska! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0