Dags igen

Jaha, då var långa helgen slut & jobbet hägrar igen!


Vill inte ,vill inte, vill inte. Helt enkelt.


Ska stå ut idag men sen blir det faktiskt en vecka hemma. Självsjukskriven. Tycker inte om det & kommer säkert få världens skuldkänslor för att man är hemma utan att man är påtagligt"sjuk" dvs, ingen feber, förkylning osv. Men det fungerar ju inte i längden att ha det så här. Tvinga benen att gå framåt när de helst av allt vill springa därifrån.
Vet dock inte hur man ska säga till chefen? "hej jag är hemma en vecka för jag tror jag är på väg in i väggen" ? Säger man så? Eller?
Jag har absolut ingen aning eftersom detta aldrig drabbat mig förut. 'Någonsin.
Men det ska väl va första gången för allt ;)


Nä nu ska jag packa ihop lite saker för att sen ta bilen ner idag. Snöar nämligen.....
Eller så är det för att jag fort kommer hem sen. Välj själva.


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0