10.50

Fick en tid idag. Får se om jag slipper nytt recept på sömntabl & får vara hemma lite istället för att komma till ro. Troligtvis det första. Så är det ju när man aldrig varit sjskriven ngn längre tid. Hur gör folk eg? Tycker man hör hela tiden om folk som blir sjukskrivna flera veckor för ingenting typ.
Sköterskan jag pratade med frågade om det hade gått bra förra gången jag träffade den här läkaren. Eh..bra & bra. Men han tog sig iaf tid även om jag "bara" fick sömntabl. Förstår väl att de måste testa annat först innan de skickar hem folk flera veckor. Blir dålig statistik då ju ;)
Vet inte om man ska ta det som ett bra tecken det hon sa, svårt att veta vem som är bäst där borta på VC när alla är lika dåliga. Finns nog ingen sämrre VC än här i Borgholm. Sista posten för läkarna som sjabblat det på andra ställen kanske. Men men, idag får man ju faktiskt välja vart man vill gå. Kanske bättre att skriva sig på en VC i Kalmar. Men, behöver man åka dit så är det ju en bit att köra så... Skit samma, springer på VC en gång vart tredje år kanske så...

Blir the & äpple till frukost idag. Glömt att köpa frukostbröd, fil osv. Blir en tur till affären idag sen.
Mitt paket kommer snart! (tjatar lite till om det). Vill ha det NU!!! =)


Nä, dags att göra sig i ordning. Hämta tidningen kanske med....


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0