rast

Är hemma en sanbbis nu. Cyklade ju idag. När det är som varmast, mest motvind & kvavt så in i h-e! Slängde mig in i en iskall dusch när jag kom hem. Lite svalka gav det ju.
Imorgon är det jag som köper en pool. Hur vi ska fylla den får vi diskutera senare. Jag ska ha en pool.
Bäst är ju om vi snabb-bygger ut altanen & sätter dit en bubbelkopp som kan anv. året om. Men det hinns ju inte nu.

Iaf, tog en tur på stan förut, lunchade på Pappa BLå - gott! Spelade winnerbäck så högtalarna skränade. Vilket fick mig att tänka på den bästa låten av dem alla.


Sorglig men bra! =)
Nu är det cykeln ner till stan igen strax. Får ta en kvällspromenad sen när hettan lagt sig lite. Olidligt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0