Lycka

Tiden flyger iväg!

Hade en underbar helg i sthlm! Trots 6h ute i regn, lite magkatarr & ett vilsevarv i storsthlm.  Vilka härliga vänner man har som förgyller ens dagar så bra! =)

Vi var 5 st som åkte upp - Liz, Chrstoffer, Daniel, Pärlan & Jag. Skrattade konstant hela vägen upp tror jag! Jisses alltså =) Stannade & fikade i solen med medhavd kaffekorg. Lämnade av Pärlan & kikade samtidigt på nya bilen - tjusig! Tog oss sen in till centrum & hotellet. Värsta flashrummet fick vi! Glömde ta kort men där ska vi absolut bo igen! Kanongod frukost åxo, daniel åt bacon & ägg som om han inte sett mat på flera dagar *s* Jag höll mig till den goda yoghurten, muslin, nybakta frallorna, frukten & allt gott pålägg!
Torsdagskvällen spenderade vi först med lite vin & öl innan utgång - hittade god thairestaurang innan konserten. Sen var det 6 h i regn - med regnkläder så klart, på kanonkonsert! Vilket tempo, känsla, utstrålning - musiken. Jisses! Nils  är nog den bästa på gitarr - någonsin. vilka fingrar karln måste ha! Amazing!
Lyckliga, glada & totalt dyblöta avrundade vi torsdagsnatten med en skål!

Fredagen spenderades på stan- heeela dagen. Sprang på keybord-killen i E-street band. Ligger högt på meritlistan! Gick även in i Staffan Ling & spanade på Calle Bildt & Alf Svensson. C trodde han stod bredvid Rickard Wolf - men det var bara en jävligt lik kopia. Så 5-4 till oss tror jag att det blev ;)
Strosade på Gamla stan, lunchade, shoppade lite till, fikade, gick fel, handlade ännu mer, slutade röka, suktade inne på Sko Uno - vilka skor! *vill ha* Tog tunneln till Odenplan- Letade & hittade biljardbutiken. Handlade färsk god frukt på torget. Hittade bästa restaurangen till kvällen.
Kvällens middag intogs på Texas Longhouse - vilket kött -oh my god så gott! Synd det inte finns här neråt.

Lördagen var åxo vigd åt stan- Mumsade gott i Kungsträdgården & matfestivalen, handlade lite till & sen var det middagsdags & därefter hemgång!
Fotboll på radion & musik i lurarna.
Bästa helgen ! Tack L & C =)

Jobb söndag & varje dag. Första dagen i dag på nya jobbet - kul som tusan!
Mötte även postbilen på väg hem, fick 8 kartonger med böcker! D får stuva undan dem ngn bra stans så jag når de lätt när jag ska köra med egen bil sen.

Imorgon är det möte först - har hittat en  som skulle passa perfekt, men det var visst lite gnissel så måste övertala lite ;)
Sen jobb - lång dag. Lördag är det visning igen, denna gång i blomstermåla! =)

Nähe, har lite papper att fylla i nu

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0