Lördag

Det ser ut som om det skulle kunna bli som jag vill! =) Om nu inte just mintt första val blir, så har jag en plan B. Den är nästan lika bra som plan A, lika intressant men inte riktigt lika bra i slutändan.
Väntar med spänning! =)

1.5 vecka utan cigg! Jippie mig =) Gör ytterligare ett försök ;)
Har ju kört mina race till och från ett tag nu men denna gång så har jag ju motivationen. Eller kanske mer,  inget  sug längre!
Kommer ibland , men då har jag ju min catch *S*

Har haft mamsen på fm-fika här en stund nu. REgnigt & grått idag- Inte alls det där sommarvädret som man vill ha. Man har ju blivit lite bortskämd när nästan hela april & Maj var sommarvarmt & fint!

Fick mina nya jobbkläder häromdagen med! finfint =) Har hela förrådet fullt med böcker åxo *s* Ska bli så kul att jobba med detta ! Ni anar inte hur skönt det är att "slippa" ord.jobb en stund. Även om det bara är en dag i veckan så...
Gör ju mkt att min "nya" chef är supertrevlig!

Fick ringa vet igår & få p-piller till FLis också. Öronen har gått av nästan av allt detta löp-mjauandet senaste veckan! 6veckor är missarna på måndag men trodde ju inte att mamman skulle vara igång redan att löpa *S* Hoppas det nu inte hunnit bli några små i magen på henne, hon har ju smitit ut ett par ggr & träffat "fästmannen"....

Midsommar hägrar snart åxo!  Blev flera alternativ i år med, men vi kör på som vi brukar - traditioner gillar vi! =)
Lördagen jobbar ju jag & efteråt blir det lite firande på fastlandet med familj & vännerna där.

Skatten kom väldigt lägligt med! Har dock stoppat undan det mesta, men jag ska iaf investera i en ny cykel! Har ju en som är bra & rejäl & en massa kult ( från 40-talet) men tänkte ha en i Kalmar för att cykla till & från jobbet när vi samåker, samt även att köra lite längre sträckor här i sommar. Svårt med en cykel som inte har några växlar om man vill cykla på lite fort ;)

Nähe, dags att plocka ihop det sista innan avfärd!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0