800st böcker

har just nu 800st böcker i bilen. En aningens trångt bara;)

Gårdagen firade vi med tacos , grillning, skumpa, blommor (D. väckte mig med största blombuketten! *me like* ) & tårta! =) Å så en massa mys såklart, kanonväder så tillbringde större delen av dagen ute i gräset på en filt, men lite bubbel, prat & skratt =)

Idag masade jag mig upp tiiiidigt. Eller ja, kl 7 iaf. Mötte upp A nere vid gymet. Sen var det full hålligång till 8.30. helt genomblöt. Undrar vart kondisen är? Ska den inte komma tillbaks när man slutar puffa? *hm*
En snabbfrukost hos A innan jobbet. Pigg var man iaf när stämpelklockan började ticka.
På rasten kom M förbi med tupp-sakerna. Hela köket fullt nu *s* Imorgon är det utdelning! Sen tillbaks till jobbet igen & sega tills hemgång. Kom hem strax efter 22. Trött.
Har packat in allt i bilen. Alla följesedlar, papper osv är nedpackade med.
Tänkte jag skuille kört norr först men insåg snart att Löttorpsbutiken inte öppnar förrän kl 10, så det blir B-holm först, sen norr & sist söder.

Ska förbi kusinen åxo samt köpa guldfiskar till dammen ev & lite gott till både missarna & oss + gäster inför midsommar.

Nu är det iaf sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0