Tja

Fredag igen. Tycker det är mest måndag o fredag nu. Var på sightseeing igår hos en avlägsen släkting. 6st var vi med kaffekorgar som invaderade hennes trädgård. Maffigt! Helt otroligt vilken trädgård! Stor som tusan ,gigantisk damm med otroliga växter. Rosor som inte är av denna värld o så klematis som växte sig flera meterhöga i varje träd ! Snygga stenpartier,gångar,växthus ,trädgårdsland som den främsta av kockar skulle ge sin högra hand för. Jag är mäkta imponerad! Blir definitivt fler besök där! Har mängder med idéer o planer nu! :-) idag efter jobbet blir det en tur till böda. En ny butik att skylta o plocka upp i . Blir många jobbtimmar den här månaden med. Trots 3v semester! Ska inte ta ut mina dagar tänkte jag. Bättre att spara dem till nästa sommar. Klarar ju mig ändå ;-) . Har ff inte hittat min kamera ,irriterande till tusen! Har massa nytt att lägga upp på hemsidan. Imorgon är det auktion hela dagen,sen dags att göra Flädersaft. Gott i sommar! Söndag jobb sen bara 5arbetsdagar kvar på ord jobb innan semestern ! Blir lugnt i år. En tur till malmö,lite kalas men annars blir det att fixa hemma. Planerna är ju många nu så... Nähe,göra ett litet ryck till på jobbet kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0