Semester

7.5timmar kvar. Sen 3v ledigt från ord jobb. Hinna andas lite. Kl ringde 5.30 idag. Mindre kul,ska vara i kalmar kl 7. Till syster en stund innan jobbet. Ikväll är det bubbel som gäller! Förhoppningsvis lite mer att fira än "bara" ledigheten. Lördag är det fotboll,har fått biljetter så de måste vi ju använda! Hoppas på uppehäll åtminstone,även om vi har sittbiljetter under tak. Har lagt in lite nytt på webshopen,bl.a namnsmycken. Silver kommer,ska fixa på sem tänkte jag. Har ju haft allting hemma ett bra tag men har inte haft tid än. Så efm vanliga metallen får duga tills vidare. Den fung ju bra den med! Hittade 2,5,6,8 o 12mm stans i gömmorna i verkstaden! Ibland har man tur ;-) den stora gravyrmaskinen ska testas med. Vilka potential! Har inte lagt så mkt tid på den men nu ska jag lära mig den helt så kan jag åka in en dag o greja med själv. Finns ju hundratals varianter,fonts, symboler mm! Nu är det snart kaffe hos mamma.

Kommentarer
Postat av: Josefin

står det 3 eller 8 veckor? :)

2009-07-10 @ 18:53:33
URL: http://thefina.blogg.se/
Postat av: therese

tyvärr bara 3 veckor...

2009-07-10 @ 19:01:17
URL: http://sparklingdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0