kärleksmöten

Bankmöte i fm - gick bra! =)

Fika & CSI med J igår - tack gums!

Idag är det pyssel i verkstaden. D med stål & jag med silver.

Imorgon middag med familjen & sen traktorrace (ja jag vet!) på norr Öland. Ska spana in den stora & fina trädgården igen  - en perfekt trädgård för kärleksmöten av div slag! *S*
Otroligt hur man kan få blommor & träd passa så bra ihop!

Torsdag är det tantträff igen - hos E denna gång. Blir cykeln ner då om vädret tillåter, ska ha med mig grannfrun åxo.

Fre - frissan. Vet inte om jag ska göra en totalklippning eller bara toppa lite? vad tycker ni?
Kanske klippa mig som dig, J? =) Passar ju inte i kort, men önska kan man ju iaf. Fre är det även en tur till F & P- kika på deras nya hus! Spännande =)

Helgen ev iväg och så på tis nästa vecka åker vi till Köpenhamn ett par dagar!

Fullbokad as usual


Kommentarer
Postat av: J.

Tack själv vännen. Och tusen tack för att du räddade mig från hempromenaden, jag tror jag hade dött, med Bessy i famnen! Haha.

Våga vinn! Det är rätt kul att förändra sig! Om inte annat växer det ut igen! Ny fikadate snart igen hoppas jag... Kramar

2009-07-25 @ 06:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0