Springsteen

Senaste dagarna har flytit på i pärlornas värld! Allt har sorterats, packats, räknats & lagts till i shopen (som öppnar om ngn vecka btw).

I lördags var vi på bio efter jobbet. Australia såg vi & vilken film! knaon! Helt i min smak =) Lite drama, lite action & lite kärlek!
Väl sevärd!

Hälsade på Fredrik innan också så grabbsen hann provsmaka lite whiskey & innan bion så gick vi & käkade på Table20 (godaste maten!). Oxfilé blev det & för min del bubbelvatten.
Gott!
Mätta & belåtna satt vi 2h&45min på bion (träsmak trots bra film).
Hemåt till ön efteråt & intog varsin soffa!

Söndagen så var det hyllbyggardag. Det mättes, sågades, borrades, målades & på onsdag kommer de beställda krokarna & sen ska allt skruvas upp! Blir kanon tror jag =) Och biljardbordet får vara kvar ;) Alla nöjda & glada *S*
Hade snabbesök av pappsen med som var stressad as usal =)

Idag var det sovmorgon till 9, latade mig med nyheterna & sälllskap i form av en spinnande varm katt intill halsen.
Sen full fart upp, kom på att de släpper Bruce Springsteen biljetterna idag & ett försök måste man ju göra att få tag i några. Vilket inte gick alls på morgonen då sidan tydligen krachat för dem... Ja ja

Ner till stan & fixa om bankgirot de lagt till fel konto. Därefter fika med A & sen hem igen för att möta upp Jetpack-killen som kom med pärlbud igen.

Gjorde ett försök till med Bruce-biljetterna innan mamsen kom förbi. Och gissa. DET FUNKADE!!! Jag är nu stolt innehavare av 4 st Bruce Springsteen biljetter till Stadion, 4 juni i sommar! Fattar ni prestationen att bara komma fram på nätet???? Det är liksom en chans på miljonen typ!

Lyckan är gjord för resten av året!!! =)



Mamsen kom förbi på snabbfika & hämtade lite pärlor mm som skulle sorteras & packas (sådant som inte hunnits med & som jag inte har tid med nu)
Sen kom Camilla & fikade & inhandlade lite snygga glashängen =)

Efter det var det ner till stan & handla samt hämta ut biljetterna! Bäst att hämta de fort som tusan så inget knas händer & att de försvinner ;)

Nu är de väl förvarade & till min andra lycka så vann jag hela 83 kr på lottot!

Tjohoooo!!

"inget kan stoppa mig nu" ;)

Syster ringde med btw & kommer hem på fredag! 20år fyller hon lilltösen ;) Hon som alltid varit "liten" & mkt yngre än jag. Om nu hon fyller 20 så blir ju jag.....27år i år!!!! *hua*
Ja ja, livet leker ju nu iaf så har inget att klaga på alls!


Nnu ska jag fota lite glas & sen boka hotell till sommaren!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0