Lycka

Lyckoruset håller i sig =)
Trots segt på jobbet & allmänt tråkigt idag så är pirret i magen kvar konstant! =)


Älsklingen har målat klart mina hyllor ikväll & imorgon krokas de & på torsdag hängs de upp! Vilket innebär att jag kan ägna hela lediga fredagen åt att hänga upp & pyssla med mina pärlor!
LJuvligt! =)

Så fort shopen är uppe så får ni börja handla en massa av mig! ;)

Imorgon åker honey till Halmstad hela dagen, möten & grejer inför ngt  nytt projekt de ska göra. Mkt på G nu överallt! Spännande!

Ska boka hotell till Sthlm i veckan med, samt bestämma oss om vi ska med till Tyskland eller köra själva. Lutar nog åt det sista denna gång.

Imorgon är det kärringträff igen!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0