det kommer mera...

Snöat i natt igen så änu mer att skotta nu =)

Tänkte faktiskt gå ner till jobbet idag ( ca2.5km) men det blåser isvindar & snöar så det blir bilen iaf. Visst är det mysigt med promenad i snö, men inte så jävla mysigt att jag tvingar mig ut i de iskalla drivorna.

Nä, klarnar det upp framåt dagen får jag väl gå hem & tillbaks på rasten istället. Alternativt gå en annan dag.


Imorgon är det Kalmar jobb, sen efter det så är det kuvertshopping (intressant va?) på Coporate Express, sen en Ikeatur- MÅSTE köpa en ny byrå snart. Vet ju vilken jag vill ha men så är det så svårt att få tummen ur.
Fick ju massa presentkort på födelsedag & i julklapp å nu är det ju rea överallt med så... Ska försöka hinna in till stan också.
Daniel höll på att försova sig idag (första arbetsdagen sen innan jul, ja första arbetsdagen på kontoret alltså. Hemma har han ju jobbat ändå). Hörde ngn som tjatade "ska du inte gå upp snart, stäng av larmet ngn gång" Efter en sådär 10 puttar på honom så "fan, det är ju JAG som ska gå upp nu" Å så ngn som försvinner i en ilfart till badrummet. *s*

Ngn var trött i morse, ha ha


Jag vaknade & somnade om igen efter alla väckarklockor. Vaknade 7.30 igen, kikade på morognnyheterna (lyx med tv i sovrummet) å kelade med flis lite innan det var dags att masa sig in i duschen.
Lite snabbsurf innan jobbet som börjar om 20min
Är klar med allt , ska bara ha med mig tidningen.


Jobb på ledig helg, massor med folk sjuka nu! Får ta en veckas semester i mars ngn gång tror jag. ; )


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0