alla dessa utmaningar....

Jag har blivit utmanad , igen


6 favoritprogram

CIS - alla versioner
House
Parlamentet
Andra Avenyn
Vad blir det för mat - Per Moberg
Antikrundan (ja jag vet, men kul att se om man har ngt värt hemma)



6 saker jag gjorde igår

jobbade
lagade mat
gick en promenad
surfade om resor
pratade i tel x antal ggr
tvättade

6 favoritrestauranger

Kafe Catz - Köpenhamn
Reef n´beef - Köpenhamn
Elyseé - Malmö
Table 20 - Kalmar
En av restaurangen vid Lilla torg i Malmö (glömt vad den heter) - bästa biffarna i stan!
Trädgårdsgatan 26 - Borgholm



6 saker på min önskelista


Bygga ut huset snart - har det helt klart hur allt ska bli =)
Bygga ut terassen med "bubbeltunnan" inbyggd där
En långresa till vore inte helt fel
Ny bil....
Att slippa förkylningar & annat på hela 2009
Nytt jobb, studier eller ngt likn.

3 senaste lästa böckerna
(3 senaste bara? läser ju 5 böcker i veckan typ..)

Grottbjörnens folk (börjat om på serien , igen)
Den som dödar draken
Midsommarmord

3 saker du  alltid har i ditt badrumsskåp


Tandkräm + borste
makeupremover
mascara

3 saker du inte skulle klara dig utan (obs, inga personer nu)

Datorn - där finns ju allt! tv, tel, mail, tidningar osv osv
Ngn av alla hobbysarna - trist om man inte har ngt att göra efter alla "Måsten"
Penna & papper



Utmanar er som läser!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0