Söndag

Har precis intagit söndagsfrukosten i lugn & ro framför morgonnyheterna. Nybakat bröd med en massa gott pålägg & grönsaker , gott kaffe bryggt på egenmalda bönor & färskpressad juice! Mums! En bra dag börjar så här!

Ska kolla av mailen, packa lite ordrar & sen ska vi ta en promenad ner till stan, Kanonväder ju! Eller ja nästan iaf. Solen tittar fram då & då & det är vår i luften! Ljuvligt! =)

Styvmor kom förbi & hämtade bok nyss & D står i disken.

Vart man än vänder blicken nu så är det fullklottrat på löpsedlarna. Att folk bara orkar titta på Melodifestivalen?! Är den inte uttjatat tillräckligt mkt än eller? Det är ju bara skräpartister, som alltid är med, & låtarna är ju hemska!
Förut om Af Ugglas då! Gillar henne skarpt *s* Joplin-skivan hon gjorde var ju suverän! Visst , texten var kanske lite tjatig nu men , ja Af Ugglas är Af Ugglas ;)
Å jag dyrkar youtube för att de finns! Kan man lyssna på just DET man vill lyssna på från alla trista bidrag , istället för att plåga sig igenom hela festiveln.

Ja jag vet, jag kanske är tråkig, men melodifestivalen är nog det värsta som finns!
Har redan testat alla möjliga versioner av samvaro kring denna hemska upplevelse, och inget fungerar. Ja förutom en jädrans massa vin , bubbel, drinkar eller ngt annat alkoholstarkt ;) DÅ blir man ju som bedövad efter tillräckligt mkt *s*

Nu har jag klagat av mig lite, nähe, dags att packa & posta lite!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan bara instämma när det gäller denna jävla landsplåga som numera pågår vecka efter vecka!! Morr... tacka vet jag när man var liten och det var TVÅ uppesittarkvällar- en för uttagningen till ESF och sen den stora finalen!! Men nej, varför ska man låta bli att plåga folk när man har chansen??

Jaja.. ville ju mest bara tacka för senast!! Måste ses snart igen!! Kramar J.

2009-02-09 @ 23:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0