Shopping

Fredag igen , hinner inte med i veckorna längre!

Igår var D hemma från jobbet  - helt utslagen stackaren! Feber & förkylning. Tyckte han gott kunde vara hemma idag med men det gick inte för möten, nya jobb osv. Så, det blir en relativt lugn helg om han inte mirakulöst piggnar på sig imorgon.


Hade en lugn dag på jobbet hela dan igår, softade med film, kaffe & tidningar större delen av dagen. Kom på när jag skulle hem vid 16tiden att det är ju dags för tidrapporter m.m så in & förbi chefen, tillbaks till jobbet & sen till kontoret & lämna. Stressigt värre.
Handlade "sjukisgodis" till älsklingen när jag körde hemåt en timma senare än vanligt. Ja , enl D så Måste han bara få lite godis när han är såååå sjuk  *s* ja ja, det syns i inte det minsta på honom om han mumsar i sig godis bara sådär, än om en annan skulle göra det. Men men, det är I-landsproblem  det ;)

Försökte jaga sotaren hela veckan med för byte av dag men inget svar, sen ringde ngn av dem upp & meddelade att de flesta var sjuka. Så då löste det sig.
Fattar inte varför de ska komma mitt på dagen? Det är väl inte ingen som är hemma då? Och jag vill INTE lägga ut nycklen & ha okända i huset när inte ngn är hemma. Nä, de får allt masa sig hit tidigt på morgonen eller sent på efm.



Nu ska jag iaf svepa en kopp kaffe sen är det shoppingdag med A =)
Ska bli superkul! En heldag att spendera pengar samt trevligt sällskap!

Ska inhandla lite duschtvålar & badrumsprylar, nya byxor/jeans samt kolla ny jacka. Ev kanske en  ny väska med ;)
Lite mat till missen samt kika på förvaringslådor.
Blir säkert en hel del annat handlat åxo men det där är det viktigaste =)


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0