Outlaw pete

Har varit ett par intensiva dagar nun med mycket pärlplock, upphängning,organisering, räkna, mäta, skriva in osv osv osv.
Men, nu är det klart!! Ja iaf nästan, ska ringa "webmastern" på måndag & säga till om länkning till domännamnet. SEn är det klart =)

Har lagt en beställning till på glas.... Man tycker man har så himla mkt men när man kikar i butiken så är det lite, tycker jag. Men man kan ju inte ha tusentals olika varor på en gång. SÅ är det ju bara.

Var på Kalmarrevyn igår, kanonbra! Hört både bra & dåligt men jag tyckte den var helt ok, gick ju helt gratis åxo så ;)
Man behöver skratta lite rejält ibland!


En del inbokat inför vår & sommar redan!
Lär ju fyllas på ju mer tiden närmar sig.  Är ju inte så ofta det är en vecka UTAN ngt inplanerat!

  • Den 17april blir det tysklandsresa , ska bara checka av det sista imorgon med resa, hotell mm.
  • Å den 7 maj, åker vi antagligen (inte bokat än, men snart) till Kreta 1 vecka. Alldels GRATIS!!!! Tjohoo =)
  • Slutet på maj -> Malmö en helg
  • 4 juni är det Stockholm & stadion -> Bruce Springsteen
  • 1 juli - storkalas i trädgården med massor av folk!
  •  ca 10-15 juli -> Köpenhamn
  • Sen ska vi till Karlstad & hälsa på T & J + nytillskottet i familjen.
  • Ska försöka ha ngn trevlig trädgårdsfest i år igen
  • En tur till GBG för att hälsa på D & A måste hinnas med åxo!

Sen är det ju alltid mkt med trädgården vår & sommartid (vilket är självvalt), har massor med idéer som jag vill göra i år!
Ska se om mitt vattenfall blir av  kanske ;)
Å så 2 nya "avdelare" med belysning , fixa trädgårdslandet med egengjorda gjutna plattor runt om, likadant med en av rabatterna samt flytta syrenhäcken lite med.
SKulle vilja ha vår nu! Så man kan börja förså, planera vart man ska plantera alla fina blommor man inhandlat dyrt hos lokala trädgårdshandeln.
I år ska jag samköra krukorna lite mer tror jag, orkar inte springa & vattna så mkt som vi gjorde förra sommaren. Eller det regnade ju rätt mkt men ändå...
I-landsbekymmer på hög nivå!


Nä nu ska jag göra älsklingen sällskap ute i verkstaden!

Ciao


Btw, lyssna på Bruce nya låt "Outlaw Pete" , den går varm här hemma nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0