Ikea

Har bokat klart resan nu!

Så, den 17 april åker vi till Lübeck i ett par tre dagar på lite minisemester! Ska bo här :

http://www.moevenpick-hotels.com/de/pub/ihre_hotels/worldmap/luebeck/uebersicht.cfm?CFID=3345663&CFTOKEN=86165734

Skönt med lite semester!  & så passar man ju på att handla lite gott drickbart till sommaren åxo! Fast nu är vi ju många som åker så blir väl inte lika mkt som vanligt, men det gö ju inget =) Blir inget handlande till andras ev önskemål dock.


Nu kommer mamsen strax sen ska jag få i mig lite frukost innan jag beger mig till stan & lite shopping innan jobb i efm. Ska in på Ikea & köpa hyllplan samt citygross & Hemtex. (nej jag ska inte köpa nytt duntäcke) ;)


Idag fyller syster 20 år!! Helt otroligt vad tiden går fort!

Grattis grattis!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0