Fest

Kanonväder idag! härligt med blå himmel & solsken =)

Ska ta en promenad ner till stan strax. Inhandla present & fika lite.

Det är ju Alla hjärtans dag idag! Dock så är det lite för överdrivet för min del, så en massa snuttipluttiga presenter osv blir det INTE idag ;)Måste det till en dag för att vi ska visa uppskattning till nära & kära?
Tydligen......
Jag uppskattar då mer när D kommer hem, oväntat med en bukett blommor, eller vad det nu kan vara, när det INTE är ngn speciell dag. Utan spontant. Det är SÅ det ska vara för alla!  =)

Sa ifrån tidigare  för ett par veckor sen när D frågade om jag önskade mig ngt särskilt idag. Måste man göra det liksom? sa att jag absolut inte ville ha ngt alls . Speciellt inte rosor! Vem tusan ger ca 90-100kr st för en ros som ändå inte står sig särskilt länge??? ( de tar ju inte in de vackraste & mest hållbara rosor inför en sån här dag. I know!) Kostar ju flera tusen för en anständig bukett.  Det är ju faktiskt att slänga pengarna i sjön. Nä finns då bättre saker att göra istället =)
Trots mina tidigare protester så kom D hem med en stooor blombukett,  med ljuvligt fina tulpaner, ginst, ngt annat grönt & blåbärsris (tror jag det var i med)! ;).  
Tjusigt!  Och mer uppskattat än the red!

Vi firar "Snuttigdagen" med att gå på 30årsfest ikväll! Absolut Päron-flaskan under armen & tequilan under den andra!
 Liz blir "gammal" ;) & nu är det dags att gå ner till stan & inhandla en present!

Trevlig HELG allihopa!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0