rostfritt



Så mycket att göra, så lite tid!


Har gjort mängder i veckan trots förkylningen, som först nu verkar gå åt rätt håll!
Handlat sista julklapparna, tentaavslutning (äntligen!)  Har dock en kurs kvar som sträcker sig över våren så det är ingen rast ingen ro.

I lördags var det en heldag inne på företaget med grabbarna. Jag stod för verktygssorteringen & skruv/spik m.m.sortering. Märkte upp alla skåp & hyllor, Sorterade rostfritt från svart, alla lådor & kartonger med diverse smågrejer. Så nu kan jag allt om rostfria spik  & skruvar till hålpipor & plåtsaxar ;)
De andra körde skyttetrafik med 2 st lastbilar från gamla lokalen till nya med alla maskiner & lådor & pallar osv. Julkebab till lunch & sen lite mer plock innan jag for hemåt igen. Daniel kom inte hem förrän 20-tiden  då de var hyfsat klara!
Men det var en kul dag! Behövs lite manlig energi ibland när man bara jobbar med tjejer!


Idag har vi städat, jag har ställt undan alla pärllådor. Nu får det bli lite ledigt från dem ett tag. Eller iaf from tis, sen är det ju röda dagar så alla beställningar kommer ju ändå inte fram förrän nästa måndag å dem kan jag packa i helgen som kommer.

Sista dagen för jultävlingen med, många fina bidrag!


I efm var vi på middag hos svärfar, oj så gott! 3-rätters bjöds det på & D fick ännu mer paket =)

Å så har vi ju slagit in alla julklappar & sorterat i julkassarna vart de ska. 3 dagar, 3 ställen & 3 olika julfirande =)


Nu är det strax sängen, ska hämta rökt rådjur imorgon på rökeriet!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0