Krasch



Har spenderat dagen på fastlandet med C, handlat på Citygross & blomsterlandet. Köpte bl.a 2 st jättefina orkidéer som jag ska samplantera  med lite annat fint =)


När jag kom hem tog det sin lilla stund att bara packa upp alla kassarna! Bakade därefter en mazarinkaka med apelsin & mörk choklad. Passade på att tappa några ägg & söla ner kylen för 2a ggn denna veckan.

När Daniel kom hem så blev det pyttipanna till middag. Och ytterliggare ett par kraschade ägg.
Är nog inte meningen att jag ska hålla i ägg ens. Tappat typ 10 st senaste dagarna.


Har blivit manisk med ljudböckerna, lyssnar på bok nr 4 (sista antar jag?) av meyers serien! Så bra! Man blir fängslad på fler än ett sätt! REkommenderar verkligen att läsa/lyssna på dem!

Nu är snart sista boken slut (började på första i lördags) och det blir tyst utan den. Måste hitta en ny bokserie att plöja mig igenom ;)

Imorgon bli det bak & städ för hela slanten! Ska göra lite mer godis samt sortera sista pärlorna. Kanske hinner lägga upp lite med om jag har tid.

Nu är det kaffe!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0