Jultävling



Har totalvänt på dygnet senaste tiden, måste bli skärpning på det snart! Somnar sent 6 vaknar sent. Trost alla väckarklockor =/

Men men, har som tur är inte så många tidiga mornar att passa nu framöver!

Idag har 3 h spenderats hos frissan till en billig kostnad *not*
Men fint blev det =) Kom dock 20 min försent, ha ha men det löste sig ju iaf!


I lördags var det kalas & fest här för familjen, mkt trevligt! Maten gick åt som den skulle & presenterna var fina som vi fick!

Imorgon ska jag följa med min farmor & handla lite kläder. Hon vill inte köra själv så då passar jag på att leka chaufför samtidigt som vi kan spendera lite tid ihop =)


Har fått flera förfrågningarn nu & har bestämt mig att sponsra ett UF företag iaf. Hoppas de får nytta av sakerna =) I veckan kommer bilder från mässorna de varit på . Duktiga är de iaf!


Har även en jultävling ute på webshopen  ( www.sparklingdesign.se ), så passa på att skicka in en bild på ditt julsmycke snart!


Nu är det en stund lagerinventering till innan det är kväll för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0