2010




Så har julhelgen passerat i rasande fart som vanligt! Dock var det en lugn julhelg detta år, inte så mkt farande & flängande!

Underbar god hemlagad mat, många fina julklappar, gott godis, bra musik, trevligt sällskap & god dricka. Perfekt!

Vi fick alltifrån presentkort, verktyg (ja daniel då såklart), prylar till köket, Mobergs kokbok (snacka om bra! ), chokladaskar i mängder, kläder, fler presentkort, brickor & pengar, almanacka, böcker (me like!) grejer till bilen, glas till min Chateausamling, skitsnygga tapastallrikar, ljusfat + dek å mängder med annat! Helt galen jul =)


Snart är det nyår & det lutar åt en lugn kväll med missarna. De är ju rädda som tusan för skotten så vi kan lika gärna vara hemma & äta god mat, dricka bubbel & bara ta det lugnt =) Jag ska ju upp & jobba nyårsdagen med så.... Tur man har gångavstånd till jobbet iaf ;)


Ikväll bjuds det på bio med ("Styvmamma") Mariette & ("styvmoster")  ;) Angelica samt barnen. Ska bli skoj =)
New Moon blir det, har velat se den länge då jag plöjde genom alla böckerna för inte så lite sen, så bra! Hade inte väntat mig det!
Ska köpa henne nys bok "Genom dina ögon" snart tänkte jag, bara läsa ut de jag fick i julklapp först. Dröjer väl ngn dag eller två ;)



Nu är det eldning & sen in till fastlandet!

God fortsättning!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0