Salsa

Har bara slappat idag. Så jädrans skönt!

Igår så spenderade jag fm med atts täda & tvätta hemma. Eller ja iaf plocka undan alla pärlor ;)
På tisdag kommer hyllorna! yes =)

SEn besök på VC, tog massa prover - allt var toppen (skönt att veta) men, fick piller utskrivna mot troligen magkatarr,. Hoppas bara  detta går över snart!

Åker ju till Mallis om 2 veckor! =)

Sen hem & byta om, mötte upp mamsen och åkte vidare in till Kalmar. Väntade på att D skulle sluta jobbet sen åkte vi & handlade, lämnade på jobbet sen hämtade vi upp moster med man. Vidare till Söderport där vi mumsade god mat & drack mkt gott. Eller ja de andra gjorde, jag körde ju så fick hålla mig till dem alkoholfria alternativen.
Sen började salsan! jisses vad folk det kom då! tydligen väldigt populärt! Och roligt var det ju med så=) Mammas sambo dansade så höfterna gick ur led ;)

Hemåt efter att ha hämtat upp shoppingkassarna &  lämnat av lite folk.
Somnade efter 02 ngn ng¨ng!Nästan kryss i taket *s*


Idag har det varit lugnt, körde ut D till Stuga nr 2 för lite garagebygge med Ö.
Sen tog jag en tur på stan & kollade alla sommarbutiker som stänger ned nu! Hittade 2 par solglasögon som passar bra att ha när jag är på "semester"!

Sen hem & dona lite i trädgården, klippt av lite visset, lekt med missarna, grejat med hemsidan & läst en bok.

Skönt att bara lufsa runt här hemma utan ngn stress!

Om ett par timmar ska jag hämta upp C & en jädrans massa pizzor til Snickarna, sen blir det pizza & öl kväll för hela gänget!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0