Hatar kvinnor

Igår blev det en tidigt morgonfika med J - tack gumman! Skönt att komma upp i tid ibland =) Efter ett par timmar med skvaller & thedrickande så for jag hemåt igen. Diskade, städade badrummet. Gjorde vit chokladmousse till kvällen osv. Hann med en hel del innan mamsen kom!
Åkte in till stan, förbi Jysk (evigheter sen) för att kolla på några stolar (som var slut) Jag hittade däremot flera skitsnygga saker ! Köpte nya stolsdynor till köket samt ett par tre st fyrkantiga "sittdynor" till bänken i hallen. 25 kr styck för tjocka sköna stora dynor!!! Billigt eller vad!
Hittade också nya zinkkrukor till trädgården, vet precis vart jag ska ha dem! bara handla lite blommor i dem nu =)

Sen var det p-möte i ett par timmar. Lite segt men matnyttigt! Blir lite fler kurser i höst att gå på nu, men genom jobbet denna gång!

D kom & hämtade mig efter ett varv i skoaffären. Imorgon ska det shoppas där ;)

Åkte hem, packade upp dagens shoppingkassar, fixade till maten, dukade. Och sen kom F & P!

Åt middag med efterrrätt & kollade på Män som hatar kvinnor!!!




Bra film! Men så otroligt svårt att få den till nivån där böckerna är. För mkt som var utelämnat men ändå bra så att de som inte läst boken förstår iaf.
Gillarju Nyqvist skarpt så i veckan får den gå på repris en gång till här hemma!
Tackar för en trevlig kväll igår =)

Blev sent, somnade inte förrän framåt 02-tiden så segt idag att gå upp.
Nu är det jobbdags. 9-22 idag- skoj? Nää.....


Kommentarer
Postat av: J.

Tack själv vännen!! Får ta en ny runda snart igen.

Får väl passa på så länge det går att sitta ute och mysfika!!

Jag gillade filmen och tyckte att de faktiskt lyckats bra, för hur ofta lever filmatiseringen av bra böcker upp till förväntningarna?? =)

Hörs snart igen. Massa kramar!!

2009-08-27 @ 23:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0