Energi

Just nu är min energi nere på noll. Den är på högsta nivå när jag jobbar men så fort jag kommer hem så sjunker den below zero liksom.
Men det var visst flera som kände så nu, skön att man inte är ensam om det iaf ;)

Den här tiden på året är ju så underbart skön så det kan ju inte vara höst depp redan liksom. Eller så är det helt enkelt dags att göra ngt annat.
2 veckor kvar.....


Tog en fika med A igårkväll, gjorde upp schemat inför hösten, tror det blir riktigt bra det här! Åkte sen hem & lagade sen middag när honey kom hem. Blir sena dagar för honom nu ett bra tag! Tråkigt för mig, men suveränt roligt för företaget =)

nu är et jobbdags!





bjuder på några bilder på missarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0