Syster

Tis.kväll redan! Tiden går så otroligt fort nu tycker jag!
Igår var det en trött dag, var helt slut. Alla verkade vara det, som jag pratade med! Daniel kom hem med huvudvärk men det bättrade sig lite efter mat & en tablett!
Spelade TP, som jag inte vann men nästan *s*
Syster stannade kvar över natten & idag blev det sovmorgon. Frukost & sen lunch på stan i solen med mamsen åxo!
Åkte hem hit igen & drack kaffe i trädgården i värmen! Jätteskönt ute idag, T-shirt väder!  Me like!

När syster & mamsen åkt hem , så fixade jag lite med plantorna i växthuset. Planterade om i större krukor & sådde nya frön. Melonen är på G nu! Hoppas det blir ngn i år igen. Gott med egenodlat! Pumpaplantorna är planterade ute nu i landet. Har sått grönsaker & imorgon ska salladen sås första vändan.

Fkassan ringde idag, krångel med intyget. Suck. Kul om man inte får ersättning *not*
Men men, ska till läkaren imorgon & då får han skriva ett nytt, bättre & mer tydligare så löser det sig nog.

Är ju kortvecka denna veckan med så blir helg tidigt! Ska till Böda på fre el lör & hjälpa till att lägga trall i sanden! Ja inte jag & K men grabbsen =) Vi ska sola!! Om solen är framme vill säga.

Nähe, dags att laga middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0