Svart svart svart

Fick förlängd sjukskrivning till månaden ut, skönt! Hoppas att sömnen bättrar sig tills dess! Ska be om ett par veckor halvtid först - lättare att börja jobba då än mastodontstora pass med en gång när man varit borta en månad.
Dock kliar det i kroppen av att "bara" gå hemma! Vill ju jobba, nu helst! Men eftersom jag denna gång tänker tänka på mig själv, och ingen annan, så vet jag ju egentligen att det är bäst att vara hemma ett par veckor till & fixa iordning sömn m.m.Annars kommer det kanske tillbaks , men 10 ggr värre?!



Har varit upp en bra stund redan, ska fixa lite frukost strax. Sen vid 9.30 ska jag ner till f-staden med en kompis. Handla begravningskläder. Eller en kavaj/kofta/cardigan. Ngt svart iaf. Måste man vara helsvart? kanske går bra med mörkbrunt/blått med?
ja ja, får se vad som finns. När man måste ha ngt så hittar man aldrig, däremot när man INTE ska köpa ngt, så hittar man allt & lite till.


Missen är rejält rund om magen nu! Fort går det, visserligen är de dräktiga i 67 dagar bara. Lite skillnad mot humans liksom. Ska försöka hitta ngn slags bädd hon kan ligga i när de kommer. Vill helst inte att hon ska trycka ut dem små i sängen eller på biljardbordet. (hon brukar ligga där oftast)

Nähe, dags för lite frukst - kör shakes idag tror jag.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0