stoned

Idag har varit en lugn & skön dag. Vaknade 6.30 i morse när D åkte till jobbet. Flisan kom in med stora magen & kelade en bra stund innan hon la sig tillrätta i "sovhörnan". Själv ställde jag mig i diskbaljan & sen kom mamsen förbi på lite fm.kaffe.
Skrev ut följesedlar & skickade iväg alla beställningar som gjordes i helgen. Jisses vad folk shoppade! Sånt gillar vi =)

Mailade iväg sem.ansökan åxo. BLir 29-30 om det går igenom. Funderade först på att ta mina pass här i borgholm men sen så..nä. Nu ska jag ha semester ihop & inte splittrad som senaste åren. Eller ja, senaste året då jag tagit ngn sommarsemester. Brukar ju oftast jobba för det mesta. Året om liksom. Ändring på det nu!

är riktigt sugen på att investera lite. I fastigheter :P. Hittat världens mysigaste! 7 st lght & mysig innergård som skulle vara perfekt att fixa iordning till grill & uteplats. Men nu har man ju inte 7 miljoner på banken så... Tjatar lite på D nu, man kan iaf åka & titta! =)
Finansiering sköter ju sig självt mer eller mindre eftersom man får in 7 st hyror varja månad. Men men, vi får se. Många drömmar & funderingar just nu!
Sökt ett jobb idag, var bara ett par timmar i veckan, men skulle vara roligt - kan gå ner lite i tid på ord jobb isf! vore super =)
Imorgon bitti är det läkarkontakt igen. Tel.samtal visst.
Så, upp tidigt igen. Börjar bli van nu med 4h-sömn varje natt.

Fick x antal kg sten nu ikväll! Till dammen =) gäller att ha kontakter ;) Fin singel att lägga runt om. Sen kommer det sjösten om ett par veckor. Kommer bli så jädrans fint när allt är klart! Nu är det ju bara jord runt om men man kan ju inte plantera allt på en gång tyvärr. Särskilt inte när en del blommor inte ens går att köpa  nu.



Nu är det dags att fixa middag.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0