padda

Segade mig upp rätt tidigt idag, hämtade tidningen, kollade nyheterna, fixade mailen, ordrar osv. Åkte ut till mamma & syster ute i stugen en sväng. Åt lunch, fick paket & kollade lite inför höstresan.
En söt grön groda som blev parkerad på stenarna vid dammen - passar perfekt! =)

Väl hemma så skolade jag om lite av blommorna som kommit upp i växthuset. D.s pappa kom förbi med lite ekbrädor. Sen kom honey hem & då var det dags för middag -smokymarienerad fläskfilé & klyft (kött & sallad till mig). Gott!
Mamma & mormor kom förbi på kvllen - kollade dammbygget, fick fröer & jag fick lite reklam ;)

På söndag är det stor visning i Kalmar, måste börja planera lite hur & vad jag ska ta med, visa osv. Hoppas på mkt folk! =)

Imorgon är det en lugn dag, har satans ont i höften, får ont efter en kort promenad bara =/ förhoppningsvis bara en sträckning & inget annat.

Gaah, vad tröttsamt. Är det ett försök till gläns, fast som misslyckas så totalt att det bara blir pinsamt?
Fick besiktningstid till bilen, juni är det bokat! Funderade ett tag på byte men , nä det räcker faktiskt med de 2 vi har + jobb-bilen. Kan ju inte ha hela trädgården full med bilar som ingen anv. Helt meningslöst! SKrutten får gå så länge den går. Den är bensinsnål, skön att köra & det går att få in många shoppingkassar ;)

Min "webmaster" fixar med hemsidan ikväll- ligger nere en stund nu tyvärr. Men förhoppningsvis är den färdig snart! Ligger först på Google btw ;)

Nu ska jag ta ut kakan ur ugnen. Silviakaka blev det visst. Eller en lite modifierad sådan.


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0