Kärleksbett

Blev lite pyssel igårkväll ute i verkstaden, snickra & hamra. Men bra blev det nog =)
Måste skicka in papper till f-kassan med, glömde helt bort det igår!
Bra om man får lite pengar om x antal månader ;) Deklarera åxo snart, gillar skatteverket extremt mkt i år! Massa pengar, bara till mig! Ska lägga lite på shopen, lite på resa & mkt i spargrisen! =)

Ska packa lite ordrar nu, fastnade på mina "shop" sidor, blir en beställning till på fre eftersom de inte skickade rätt. Tröttsamt, men men. Ska inte beställa från dem igen, finns ju så många flera!

En tur till J sen om hon piggnar på sig, annars blir det lite pyssel utomhus. Solen tittade fram nu igen. Flisan har varit helt tokig nu på morgonen. Kelig som tusan men bara bits. Inte hårt utan nafsar lite bara. Kärleksbett kallas det för. Men tyvärr så råkade hon bita till lite för hårt nyss så nu är handen omplåstrad  =/ . Man ser ju så himla fin ut om händerna efter kattkloande & bett *not*
Fick plocka fästing med *usch* Lite för tidigt för det tycker jag!

Nähe, nu måste jag stänga av här!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0