drugs

Blev en dag utan så mkt jobb iaf.  Har väntat på mitt paket hela dagen , tills brevmannen kom. Var tvungen att maila in lite order uppgifter eftersom avsändaren inte skrivit ordentligt vad det var i paketet så det låg kvar i tullen (gjort sedan i måndags). De kanske trodde jag smugglade knark eller ngt. Svårt att öppna & titta liksom....
Men men, ringde & pratade med en väldans trevlig karl som inte ville lägga på! Gjorde samtidigt lite reklam för webshopen *s* & ahan skulle vidarebefodra till frugan , ha ha. Hoppas mitt paket kommer senast fredag eftersom jag har best en hel del grejer till visningen på söndag.

En tur ner till J på lite the & skvaller. Sen hem & ja... vad gjorde jag? ingenting typ. Fastnade framför datorn. HOppas på strömavbrott snart så får jag lite annat gjort ;)

ner till C & S på kvällen med farmors bil, & nu är det middagsdags snart. Radhusfilé vankas det ikväll! Läääängesen vi åt falukorv. Brukar mest bli "finmat" även i veckorna här. Dyrt men gott! Ryggbiff, filé av olika slag osv. Nä, dags att minska matkontot lite tror jag!
Ska köra lite kalorifattigt nu en sväng igen tänkte jag. Så idag har det blivit; 3 st äpplen, en shake, en bar & nu ikväll lite falu med grönsaker.
800 kalorier? nä förmodligen närmare 1000 men så länge det inte går över 1100 är jag glad =)

Så jobbigt att väga & mäta & räkna. Hoppas höften ordnar till sig snart så kan jag ut & promenera långt & inte bara runt åkern.


Nähe, nu ropar den hungriga mannen!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0