Bykrogen

Det blev helt andra planer igår efm & kväll än vad vi trott! Men oj så mkt bättre! =)
M var nere från Sthlm, så vi &  M & M & K & E & A drog till Klinta Bykrog - supergott käk där! Käkade, drack öl / vin & hade kanontrevligt! Sen tog vi cyklarna (!) till Borgholm, hem till M & K. Fortsatte "festen" där. Haha, så jäkla kul! Testade Wii, slog allihopa i bowlingen ;) Cyklade hemåt sent så idag är man lite trötter! Var riktigt roligt igår så snart blir det en repris fast med grillen denna gång!
Vi ses ju inte alltför ofta den här tiden. Går lite i vågor, men alla jobbar så himla olika tyvärr så det är svårt att få till en kväll eller dag när många är lediga. Men när det väl blir så är det alltid supertrevligt! =)

Nu ska vi äta frukost ute på altanen. Varmt & skönt idag med!
Sen ska jag packa ner det jag ska ha med mig, har lite band att göra klart innan. Pappsen skulle komma förbi idag med vildsvinskött! Gott! =)
Vid 14-tiden bär det av över bron. Hämta syster ev om hon är hemma , så får hon hjälpa mig lite. & så hoppas jag  på många köpsugna dansare! =)


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0