tröttsamt

herrgud vad trött jag blir! ibland är det bara för mkt!

lätt huvudvärk nu.... imorgon är det jobb igen. Vad annars liksom?!
ingen kan ju anklaga en för att gå hemma & lata sig precis....
jobb hela helgen & sen är det ny jobbvecka, igen.
 4.5veckor kvar till semestern. SKönt att komma iväg lite =)
å kuligt gäng är det som ska med!


Har beställt mer silver nu, att jag inte tänkt på det innan liksom?! har ju gjort allt i koppartråd förut, men silver e ju roligare faktiskt. '

Ska måla om ett bord imorgon efter jobbet om jag hinner, hittat skitsnygga mönster! blir bra när det är klart =)
Var på Ikea igår kväll med & kikade på en byrå. Var förbi Mio åxo & ja... jag vet inte vilken vi ska ha än. Måste mäta lite till & fundera lite till. Måste ju köpa en som funkar ihop med det nya sen. Fult om det blir olika träslag/färger när nybygget är klart.
 Ingen brådska än men behöver verkligen lite fler lådor till alla kläder! Fullt överallt nu!




nä nu är det sängen & ett par sidor i senaste boken.


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0