rött

äntligen helg! guuuud så skönt!

Har massor av energi ( för en gångs skull) & massor med projekt idag & imorgon!

Inhandlade hyllplan igår på Ikea, & fredagsmiddagen på citygross.

Blev kanon i datarummet nu! Ska måla lådorna bara & sen är det klart =) Kan jag ha alla pärlor sorterade i lådor så hittar man lättare än som det är idag -> med pärlor överallt.
Medans D fixade upp hyllorna så fixade jag middagen: --> ryggbiff, jackoson-potatis & fetasallad - musm! Å så det goda Grand Val-vinet till såklart!
Gjorde smulpaj med marinerade äppelklyftor i & mörk choklad uppepå till efterrätt, superb!



Nu har vi precis fått i oss lördagsfrukosten - yoghurt, ägg & nybakat bröd & D mumsade äggröra & bacon åxo *s* Är det lördag så är det ju ....
Lusläst tidningarna & druckit ett par koppar kaffe. Dags att ta på sig trädgårdskläderna nu.
Hunnit med lite kel med Flis åxo som helst ska vara med hela tiden , vad man än gör. Lite löp på G igen tror jag allt. Glad för den nya "klösmattan" var hon åxo. D var mindre glad... *s*

Btw, igår efm hann vi åxo med en traktorrunda på byn!!!
Slängde lite spill från bygget som inte går att anv till ngt annat ( inte ens till ved), jag fick åka på flaket såklart medans D var överlycklig att få köra grannens (bondens) traktor *S*


Nähe, dags att göra lite nytta


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0