naket

ja då var skördehelgen över & allt har återgått till det normala. Nästan iaf.

Hjälpte svärmor lite på lördagen & tovade lite samtidigt som jag sålde hennes saker. Så nu är jag åxo fast i det. Gjorde 5 st tomtar häromdagen. Å de vart ju faktiskt inte sååå j-a fula som man kunde tro ;)

Ska hålla det på en lagom nivå. D tycker jag impulsivhandlar ibland. IBLAND liksom? Jisses, det är ju flera ggr om dagen idéerna poppar upp & måste göras , helst med en gång.
Har överflöd med decoupagesaker nu --> Som ett exemepel bara. Vad har jag gjort? Två tavlor. Sen var det inte roligt mer. Eller jo, men tidsbristen & energin vill liksom inte riktigt.

Ja ja, tur vi ska bygga större hus så alla mina pysselidéer får plats någonstans. Just nu är det liiiite fullt. Liksom.
Men, som tur är så fixar ett par Ikea-besök det mesta. Fler hyllor har kommit upp & på dessa står det snygga lådor , och i dem ligger mitt pyssel. Ja det mesta iaf. Det andra ligger just nu på soffbordet i väntan på... mig antagligen.

Ska röja undan alla pärlorna ikväll, väntar min nya beställning i slutet av veckan (från USA denna gång) ,så måste få lite ordning tills dess så jag kan sortera allt ordentligt sen.

Imorgon kommer M & B på fika, A svänger nog förbi med. Sen ska vi åka till gymet (hejja mig). Nu jädrans alltså (för 70:e ggn)!

På efm är det först F-stan sen Kalmar som gäller. Måste hitta nya byxor ngn stans. Hann inte riktigt idag, fastnade på Cervera ;)
Vi ska, tilsammans med Daniel & 2 kollegor med deras respektive, gå & se "Allt eller inget" på Kalmarsalen. Först ska de väl, ha lite ledningsmöte ihop sen är det middag på T&T innan föreställningen som vi ser GRATIS, Tack H & co!

Jobb resten av veckan & sen ledig helg. SKönt! börjar få tillbaks lite energi nu efter förkylningen förra veckan. Gud så trist sånt är!

M kommer i veckan & ska gräva lite åt oss. Ska prata med K om hemsidan sen blir det trädgårdspyssel i vanlig ordning om vädret blir bra i helgen.
tur vi är två som gillar att hålla på i trädgården =)
BLir lite lövkrattning, klippa gräset en gång till hos Visa , städa ur utekrukorna efter alla sommarblommor ( de som är utan höstplantering) , samt plocka äpplen som det blev mängder av i år! Äppelmoskokning blir det med då naturligtvis!


nu är det Idol -måste man ju se *not*


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0