laptop

Gissa vem som har blivit förkyld?! Gaaaaaah vad jag hatar detta!
Har visserligen inte brutit ut helt än, men jag är helt slut i kroppen, ont över allt. feber & halsen är tjock. Bihålorna svullna & har nada energi.

Tur då att ja har min 3 dagars ledighet nu då *åh*


Får se hur det känns imorgon kväll, står förhoppningsvis ut & jobba tis sen gör det inget om jag är hemma några dagar. Vore skönt faktiskt.....

Snickrade ihop garageportarna igår, middag hos M & Ö på kvällen.
SOv morgon läääänge idag & sen har dagen tillbringats mestadels i soffan med datorn i knät. Guud vilken underbar uppfinning laptopen är! =)

Har hittat mängder med braiga pärlsidor nu.
Funderade på ett tag om man kanske skulle öppna en webshop men...njä det finns redan så otroligt många ju. Har iaf väldigt bra underlag för det om det ff finns efterfrågan om tag kanske.


*eldar lite till*



D ligger utslagen med väldigt lite kläder på sig nu & tycker det är hemskt varmt här inne. Jag fryser  -> eldar mera.
35grader  ÄR skönt när man är sjuk ;)



ciao

Kommentarer
Postat av: Missy M

hello girl!



Samma här. Lill-plutt är sjuk o jag med. Bläääk!!!

2008-09-22 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0