home

Försökte jobba lite igår, gick inge vidare alls. Så hemma ett par dagar nu.
Hosta & feber om vartannat. Näsan har slutat rinna iaf, men det beror nog på överkonsumtion av nässprejet....



Har iaf utnyttjat tiden till att surfa runt på bl.a kinasidorna & spanat in hobbysupplies.
Kan även vad olika pärlor m.m. heter på holländska nu! En merit som inte går av för hackor! *s*

Ska fixa lite sen frukost nu sen krypa ner i soffan & läsa en stund. Otroligt skönt att bara vara & kunna slumra till när man behöver eller lata sig en hel dag utan att göra ngt alls.

Måste för visso ner till posten i efm & posta lite kuvert men det är ju ingen brådska med det än. Kan ju alltid skicka ner D när han kommer hem.
Han bedriver kohandel med bankerna just nu *s* Ska flytta om lån + göra nytt pga av kommande bygge. Tyvärr så byter vi nog från Ölands bank (swedbank) till den bank som ger bäst bud ;)
Nä men , riktigt otrevliga var de & inte speciellt serviceminded. Så då får det faktiskt vara. Lite sevice & trevlighet vill man väl ändå ha när man placerar x antal kronor samt lägger alla ev lån, sparkonton osv där.



Ska försöka få in Flis nu med, ville ej komma in igårkväll & har varit ute hela natten. Dags att komma in till mig nu tycker jag ;)
Hon har väl antagligen hittat ngn liten pojkvän igen som är bättre sällskap än vad vi är just nu.


mot soffan --> ciao


Kommentarer
Postat av: jessi

Tack!!

Ja känner att jag har ingen ork att kämpa längre mot nått som går en sväng. Nu tar jag till detta och hoppas att jag kommer orka med de.. jag är skiträdd,men ja vill heller inte dö så... kramis

__________________



Inge kul att vara förkyld. De är viktigt detta med service..finns många affärer jag inte går in i. för de har gjort bort sig typ..

kram

2008-09-25 @ 14:41:41
URL: http://www.metrobloggen.se/mywords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0