Ett vingslag...

undrar om tiden går fort när  man blir äldre?
Har inget minne av att tiden rusade iväg när man var barn & tyckte att livet var bra som det var.

Jag hinner verkligen  nite med ngt alls längre. Ingen energi till det jag eg. ska göra. Den kommer när jag är på jobbet & då försvinner liksom jobbenergin istället men jag får världens lust att börja städa här hemma. Men den energin brukar försvinna när jag kommit över bron.
Då får jag ångest istället.


Ska ringa en städfirma imorgon tror jag, betalar gladeligen för att få fönstrena putsade & en veckostädning året om vore inte så dumt heller.
Tyvärr är inte D så pigg på det.  Men jag ska nog övertala honom ;)

Var ner till stan & jagade decoupagelim. Finns inte ngnstans på den här j-a ön. Inte heller på¨fastlandet. Där la dem ner hobbybutiken.

Funderar starkt på att öppna ngt här istan. Fast det skulle väl inte kunna gå runt vintertid. Men iaf...

Kombinerat hobby; scrap-pärlor-deco- & inredningsbutik med pysselkvällar samt en liten hörna där man kan dricka lite kaffe & få lite inspiration.
Skulle så gärna vilja! Många som har massa såna där hobbies nu. Borde ju eg gå att ha ngt sånt här?! Eller kanske inte.....


jobb imorgon 9-22. Jippie.....

Funderar på att jobba häcken av mig ett par veckor -> mer komptid = lite semesterdagar.

3 veckors ledig över jul vore inte dumt. som det är nu har jag 1 dag. 1 DAG!!


nähe, lite soffslö nu



ett fjärilsvingslag i en del av världen, kan orsaka en naturkatastrof i en annan.....

Kommentarer
Postat av: J.

Hej tjejen! Låter som om du tappat suget lite??

Hör av dig om du ff orkar med en fika imon! Kram...

2008-09-10 @ 11:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0