ett glas rödvin eller två...

ska snart åka & jobba, fick förlängt kvällspass idag. Jippie.. men det blir väl rätt lugnt, vi ska titta på hockey *s*


Jobb i lördags & sen hem  fixa mat till killarna. Garaget är klart!!! Bara färg som ska på & det har vi ju inte bestämt än. Eller jo, men inte vilken nyans det blir. Ska försöka kolla på det så snart som möjligt. Dock ingen brådska, grundmålningen är ju klar & om vi målar nu i höst eller efter vintern spelar inte så stor roll.
Började bära in veden igår. Jiiiiiz vad mkt vi har! tar sin lilla stund & syns knappt att vi staplat upp en hel del från högen.
Kvällarna är räddade nu i veckan ;)

Åkte ner till C efter att ha utfodrat dem. Eller jag tjatade till mig lite skjuts ;) kallt & cykla nu ju *s* Å så regnade det med.
Hidden Rock - vinet är riktigt gott! Lite för gott kanske... *s*
vinglade ner till lokala puben  där det var liveband  fullt med folk. En del kända men mest okända. trevligt iaf!
2.5 cider & sen var det nog för mig! Chauffören hämtade mig ngn minut innan kl2 då  det gick upp för mig att vi faktiskt skulle upp rätt så tidigt på söndagen & jag lovat innan att det inte skulle bli så sent....hmm... ja ja, kul var det iaf =)
somnade seeeent eftersom allting snurrade när jag blundade. Höll D vaken åxo tills världen runt omkring mig äntligen lugnade ner sig.

Vi sov båda genom alla väckarklockor & vaknade strax efter kl 10!!!
löste sig ju till slut men iaf, unde blivit grymt stressigt!
D spenderade dagen i garaget med lite småpyssel & att stapla ved.
Jag höll mig i soffan & tyckte synd om mig själv ;) Hann fixa iordning 3 st tavlor iaf samt nästan komma underfund med hur jag ska ha bordet ( tar lite tid det där). Hade sällskap av Flis som är onaturligt mkt kelig nu. Förföljer en vart man än går just nu & ska vara i knät, inlindad i en filt helst.....


Ska svänga förbi Ikea innan jobbet & kika på den där byrån igen, å så svårt att bestämma oss! Man skulle ju kunna få  låna en & se hur det blir.

Nähe dags för lite frukost & sen hämta mitt pärlpaket =)

ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0