3 min

ska åka till jobbet om 3 min, hinna tanka innan åxo.
Är alltid ute i sista minut, blir lite spänning då om man ska hinna eller ej...

Har sysselsatt ekorrhjulet rejält ett par dagar nu. Och kanske, trots allt, är det inget behov av ngt mera just nu. Det är kanske bättre att låta det vara? Att inte fundera så förbannat mkt utan acceptera att det är som det är & blir som det blir. Allt som sker, eller inte sker ,är det ju ngn mening med. Antar jag, eller?

6h arbetsdag idag sen förbi Ikes (igen) & inhandla 2 vägghyllor, byrån får vänta tills vi har den nya bilen.
Sen förbi citygross & handla lite tills ikväll. Ryggbiff var det önskemål om idag. =)


Btw, skaffat snygg jobb-bil nu! Snart blir det flera & då blir det ny bil för mig med =)



nähe, dags att sätta lite fart nu. Kanske ska börja med att byta om ......



ciao *stressad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0