webshop

hemma, äntligen. LÅåååång dag idag.

Jobb imorgon med, kl ringer 05,50 *blä*
Hartar verkligen tidiga mornar. D gör det snart med tror jag med mitt morgonhumör ;) Eller han har snarare lärt sig att inte prata med mig & hålla sig ur vägen när jag stressar runt som en tok & är ute i sista minuten som vanligt ;)


Kollade om priser på webshop:ar nu...men njaaaaaa, är de inte rätt dyra?? eller? Ni som har, vad bet ni i mån?
de jag kollat på igger ju iaf på en 7-800/mån

Men men, tankeplanering för fullt nu. 1dec kanske är en bra start?

Har lovat att sluta andas nikotin helt & hållet till jul nu åxo. Har slagit vad med kollegorna *s* Ja ja, vi får väl se hur det går.. Skiter det sig så blir jag bara lite fattigare. Eller , mindre rik heter det ju =)

nu ska jag ladda tel, mp3-spelaren & sen gå & knoppa. Fredag morgon är det Tysklandssemester som gäller! Gud så skönt! =)



ciao

Kommentarer
Postat av: Missy M

Jocke har koll på sånt. Ska be han kolla upp åt dig!! han har en för 150kr i månaden, men då får man administrara den själv. Kram

2008-10-15 @ 22:51:37
Postat av: jessi

de är bra att slua röka =)ahh semester.. "NAJS" hoppas ni får de trevligt!! =) ja sista dagarna här med att äta vanligt innan jag går in på dieten.. =/ ha de =)

2008-10-16 @ 13:19:01
URL: http://www.metrobloggen.se/mywords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0