Ulla

Sovit som en stock hela natten , var helt slut igår när jag kom hem vid 21.30-tiden.
Det tär på en att shoppa ;)

Å gud vad folk det var !!!!! Helst sanslöst! Ingen kö men man fick ju ställa sin vagn & sen gå leta som en dåre, trängas & muttra åt armbågarna man fick i sidorna, kundvagnarna som körde över ens hälar, pensionärskärringarna som verkligen inte har ngt VETT alls i en affär. Men jag fyllde min del av handlandet rätt snabbt. In kl 10 & ut kl 13. Rekordtid där tror jag!

Köpte julklappar till 8 st (skönt att ha det klart), tröja & skjortor till älsklingen , fodrad munkjacka till mig att ha här hemma när man grejar i trädgården mm.jeans, badrumsgrejer, Underkläder & strumpor, mängder med julsaker ( som om vi inte hade ngt innan), lite ramar, kattleksak, lyktor, organzaband, ursnygga svarta krukor med tomtar på att ha till jul, böcker, supersnygga lyktor att ha utanför ingången istället för amplarna, lite mer julsaker, dukar & julkort, supersnygg vägglampa till hallen / biljardrummet & en väska såklart. Men jag köpte bara EN. En röd väska. Finfint =). Å så tusen andra saker åxo.
5 jättekassar fullproppade med kläder & prylar & julklappar. Å allt gick på 2300kr. Billigt!



Stöp i säng igår, vaknade kl 8 idag & tänkte att"gud så skönt att vara ledig idag". Tog 5 sek innan jag kom på att jag jobbar ju, 9-22. *jippie*


Ska plocka ihop lite strax & bege mig. Tänkte börja cykla först men tänk om det börjar regna iefm/kväll?'


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0