rusk

Hade värsta stormen här igår. Regn & rusk precis hela dagen.
Och idag är strålande sol. Märkligt väder vi har.

Det blev en inne-dag igår.

Frukost framför tv & sen kura ihop sig under filt framför brasan & titta på "the Dark knight" (nya batmanfilmen). Var riktigt bra! sÅ skönt att slöa flera timmar på morognen =)
Åkte & handlade lite i stan, där blåste det ju ingenting alls jämfört med oss här uppe! Stor skillnad på 2 km bara....

Blev fläskfilë & hasselback till middagen. Bakade vaniljbullar & lyxkladdkaka på efm. Överhettade datorn & spelade biljard.

Å så  nu är det måndag. Är det ingen annan än jag som får lite tidångest? Hinner ju inte med det jag ska/vill!

Idag så MÅSTE mitt fedexpaket komma! Ska ringa till dem strax & kolla läget tänkte jag.


Dags att packa väskan, ska till gymet med A strax & sen vidare till J för lite fika.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0