Miljoner

jaha då har man rivit ut alla käderna ur garderoberna, provat varje plagg, svurit &  kastat det mesta igen. Varför är det alltid samma visa jämt när man ska åka bort? Sent, kvällen innna , dååå börjar man packa! *gaaah* Å naturligtvis har jag ju absolut ingenting att ha på mig *suck*  Miljoners klädesplagg & inget är bra.
Glömde köpa strumpbyxor åxo men det borde väl finnas i Germany så ingen panik där. Men iaf liksom.

Har kommit så långt att stövlarna & en tröja är nerpackad, samt fyllt på necessären lite grann. Ja ja, tur att kvällen är lång ;)
För imorogn öär det inte finnas ngn tid till att packa, upp kl 5 & så kommer chauffören kl 6. Med mitt sega morgonhumör så ska jag väl vara glad att jag hinner föna håret åtminstone ;)


Ska ta ett djupt andetag & sen se lite realistiskt på packningen & klädhögen där på sängen.
Hur gör ni andra???


Ska iaf ha en otroligt bra & skön ledighet i ett par dagar. Tebax sön.natt ngn gång. Bubbla pool & champgane, shoppa gärnet på skor samt bara vara.



ciao

Kommentarer
Postat av: jessi

hehe trevligt med minisemester.. jag brukar OFTAST!!plocka ner för mycket kläder,så har jag inte ens hälften och så svär jag över att varför tog jag inte med DE!!! skratt ta med lite och bara njut av att du kommer bort..

Kram

2008-10-17 @ 13:56:44
URL: http://www.metrobloggen.se/mywords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0