Generation F

Trodde det skulle bli en halvledig helg, åtminstone EN ledig dag i helgen men tji fick jag.
Jobba lördag med, samt söndag, mån, tis 8/9-22 VARJE dag, kul kul liksom....

Osndag -  Ullared & åker kl 5. Lär va död, totalt. Visst självvalt men inte kunde jag veta att det skulle köra ihop sig totalt med sjukdom, vikarier mm på jobbet.
Sen efter hemkomsten så fortsätter arbetspassen i samma skala som innan. Ännu mera kul...

*bläddrar i almanackan* Tur att jag har en ledig dag på julafton i år då.
Och det är ungf det som blir. En fucking jävla ledig dag över hela jul & nyår.
Om jag inte missminner mig så har jag i princip ALLTID jobbat jul & nyår, iaf de senaste 7-8 åren. Är det inte dags att ngn annan jobbar nu?



Kikade på Generation Fett häromdagen. DÅ blir man glad.

Sååååå j-a stor är man ju ändå inte.

ciao

Kommentarer
Postat av: jessi

Tycker då det är dags att nån annan jobbar lite,så du kan få vara hemma och mysa jul/nyår.. hehe jag har oxå kollat på generation fett-samma tankar!! kram

2008-10-25 @ 13:43:55
URL: http://www.metrobloggen.se/mywords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0